Good day mates! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ruud & Mariska Keesom - WaarBenJij.nu Good day mates! - Reisverslag uit Perth, Australië van Ruud & Mariska Keesom - WaarBenJij.nu

Good day mates!

Door: Ruud & Mariska Keesom

Blijf op de hoogte en volg Ruud & Mariska

03 April 2012 | Australië, Perth

Welkom op Keesom.waarbenjij.nu,

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverlagen, foto's en video's van Keesom lezen en reacties plaatsen. Als Keesom jouw e-mailadres heeft ingevuld in de prive mailinglist ontvang je zodra Keesom een reisverslag heeft geplaatst een e-mail. Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in het dagboek van Keesom staat.

Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen van Keesom schrijf je dan in voor de mailinglist van Keesom en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!


  • 26 April 2012 - 16:05

    Leuk Om Te Zien Dat :

    Leuk om te zien dat we jullie nu op deze manier ook kunnen volgen.

  • 27 April 2012 - 11:47

    Edith:

    Wij zijn heel benieuwd naar jullie verhalen en foto"s.

  • 28 April 2012 - 11:20

    Els En Peter:

    Leuk dat jullie de suggestie voor een reisblog overgenomen hebben. Ik hoop dat er regelmatig mooie verhalen op komen te staan.
    Daarnaast blijven we natuurlijk mailen over de meer persoonlijke dingen.

  • 30 April 2012 - 17:47

    Debbie:

    hey ris en ruud, top dit reisverslag. ik heb jullie in mijn favorieten gezet, dus elke aanvulling volg ik :-).
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 Mei 2012 - 15:21

    Hoi ;-)):

    Hey Maris, . . hoe is ie ??
    Je maakt wel wat mee hè daar beneden !
    Ik kan het bijna niet bijhouden met lezen ;-))

  • 05 Mei 2012 - 15:28

    Peter (je Ex):

    Sorry, ik zie nu dat ik eerst mijn naam in moet vullen.
    Hey Maris, . . hoe is ie ??
    Je maakt wel wat mee hè daar beneden !
    Ik kan het bijna niet bijhouden met lezen ;-)

  • 06 Juni 2012 - 18:49

    Wilma Bertrams:

    Wat een schitterende foto, die had ik de vorige keer nog niet gezien hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Keesommetjes een jaar Down Under

G'DAY MATES!

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2014

MOOIE AFSLUITING

11 Oktober 2013

NOG niet weg...

01 Juli 2013

EEN NIEUW AVONTUUR

14 November 2012

aan de bak (kook)!

20 September 2012

Géén import!
Ruud & Mariska

Wat twee letters al niet teweeg kunnen brengen...."JA"..... 27 december 2007 zeiden we het tegen elkaar in het bijzijn van familie en vrienden en 2 maanden geleden hebben we het gezegd tegen BAM International. JA, we gaan ervoor! We gaan een jaar naar Australië! In korte tijd hebben we heel veel moeten regelen en van veel mensen (al is het maar voor een jaar) afscheid moeten nemen en dat is best moeilijk en emotioneel. Zeker als ze je zo dierbaar zijn en je graag bij ze bent. Maar deze kans wilden we niet laten schieten en hebben we met beide handen aangepakt. Snel een "We'll meet again party" georganiseerd en een week later zat Ruud in het vliegtuig richting Perth. Nu 2 weken daar en veel vergaderingen, borrels, dineetjes verder, lijkt het erop dat Ruud zich al gaat thuis voelen in het 4p appartement op de 20e etage in het centrum van Perth. Temperatuur is daar heerlijk warm en ik kan niet wachten om mijn mannetje in mijn armen te sluiten. Maar eerst nog een paar acties hier in NL afhandelen en uiteraard van een aantal mensen nog even afscheid nemen. Dat is het minst leuke aan dit avontuur....

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 539
Totaal aantal bezoekers 19508

Voorgaande reizen:

19 Maart 2012 - 01 Juni 2013

Keesommetjes een jaar Down Under

Landen bezocht: